lördag, oktober 08, 2005

Idag



Under de senaste 24 timmarna har jag haft en gaaanska intressant mailkonversation. Noteras bör att jag inte på något sätt känner människan som kontaktade mig.

Okej, here goes...

Ämne: I nattens hetta
Från: XX
Till: Daniel Swedin
Datum: 2005-10-07 01:50

Hej, vad ska Ni ha för filmen ?
VHS eller DVD inspelad ?

Med vänliga hälsningar
XX

Ämne: Re: I nattens hetta
Från: Daniel Swedin
Till: XX
Datum: 2005-10-07 16:52

Eh, vad menar du?

/DS.

Ämne: Sv: Re: I nattens hetta
Från: XX
Till: Daniel Swedin
Datum: 2005-10-07 20:44

Hej, har Du inte den, vill köpa en kopia

Ämne: Sv: Re: I nattens hetta
Från: XX
Till: Daniel Swedin
Datum: 2005-10-07 21:06

Vill Du sälja en kopia ????????????????????

Ämne: Re: Sv: Re: I nattens hetta
Från: Daniel Swedin
Till: XX
Datum: 2005-10-08 13:19

Jag har tyvärr inte möjlighet att kopiera.
Hur visste du att jag hade den, och hur fick du tag i min mailadress?
/DS.

Ämne: Sv: Re: Sv: Re I nattens hetta
Från: XX
Till: Daniel Swedin
Datum: 2005-10-08 13:23

Hej Du är ju med i Välkommen till Swesign Film
Kan Du inte ordna det på nått sätt, har haft den, men den vart förstörd i flytt.

Ämne: Sv: Re: Sv: Re I nattens hetta
Från: XX
Till: Daniel Swedin
Datum: 2005-10-08 14:03

Du är den enda som jag hittat och har den, kan Du sända Ditt exemplar till mig för avspelning ?
Jag står för kostnaderna ?????????????

Ämne: Re: Sv: Re: I nattens hetta
Från: Daniel Swedin
Till: XX
Datum: 2005-10-08 14:21

Nej, det känns lite riskabelt.
Köp den på Discshop, det gjorde jag.
Här har du länken: http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=32990&subsite=start&&ref=

Ämne: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: I nattens hetta
Från: XX
Till: Daniel Swedin
Datum: 2005-10-08 14:28

Fins inte kvar, Då har Du den på DVD. Jag betalar vad den kostade på Discshop + frakt, sen sänder jag den tillbaka till Dig. Jag tar schansen och sätter in pengarna på Ditt konto , om det är OK ?
Vilken bank och kontonummer ?

Ämne: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: I nattens hetta
Från: XX
Till: Daniel Swedin
Datum: 2005-10-08 16:05

JA ELLER NEJ ?
Varför är du med i Välkommen till Swesign Film ?

Ämne: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: I nattens hetta
Från: Daniel Swedin
Till: XX
Datum: 2005-10-08 16:38

Svaret är nej. Som sagt, förfarandet känns lite märkligt. Jag tror att det är bättre att du köper den på Discshop, CDWOW eller nåt annat ställe.

Jag är med i Swesign Films för att det var ett bekvämt sätt lista mina filmer. Inget annat. Jag säljer inte film eller så.

Ämne: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: I nattens hetta
Från: XX
Till: Daniel Swedin
Datum: 2005-10-08 16:42

Lista mina filmer, är Du dum " eller " det är en sajt för att få filmer man inte har.
Tycker inte Du ska vara med där då uppsåtet är ett annat.
Jag betlar i förskott på Ditt konto, går inte det så fattar Vi inte vad Du håller på med

Ämne: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: I nattens hetta
Från: Daniel Swedin
Till: XX
Datum: 2005-10-08 16:47

Man undrar ju vem som är dum...

Såhär står det på Swesign film:"På Swesign Film kan du skapa en lista över dina filmer online och söka efter filmer hos andra användare. Detta gör det bland annat möjligt för samlare att finna ovanliga filmer."

Jag, som både kan läsa och skriva, ser ingenstans att det finns något krav på att jag ska ge/sälja/låna ut mina filmer till den som önskar det.

Några pengar behöver du inte sätta in, filmen får du försöka skaffa på annat sätt.

Ämne: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: I nattens hetta
Från: XX
Till: Daniel Swedin
Datum: 2005-10-08 16:50

Lägg av och håll Dig till småskolan, där kan Du peta i sandlådan och skryta över vad Du hAR

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bay Area Blog Pulse
The Gavster strikes a humble pose at the Alice Griffith housing development. If you love Arnie, throw a 70's House Party -- because you really want to require parental notification for abortions.
Find out how you can buy & sell anything, like things related to private road construction on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like private road construction!

Anonym sa...

Hey, you have a great blog here! I'm definitely going to bookmark you!

I have a swingers site/blog. It pretty much covers swingers related stuff.

Come and check it out if you get time :-)