måndag, oktober 17, 2005

Idag


Bowie kapar hippiehvuden!

Idag blev jag våldtagen. Av en tjej. Med gitarr. Och musikalröst. Under en fikastund.

Såhär! Inom en snar stund ska viseleverna på min folkhögskola (ja, ni hör ju själva...) hålla en liten konsert eller dylikt och har repat in slagdängor som "Hanna från Arlöv" och lite genuint oskön multikultimischmasch.

Och, ja, idag när det vankades fika satt jag vid samma bord som en av dessa vispoppare som gav oss en liten försmak på
bedrövelsen som komma skall i form av en äckligt tillrättalagd version av "Starman".

Sådana som känner mig vet vilket förhållande jag har till David Bowie. Det är ett förhållande av den typen som gör att jag med blida ögon inte kan se på när andra skändar honom. Därför visade jag med missnöje genom att med brylépudding i mun och kaffe i kopp mumla "sluta".

Det var strongt gjort av mig.

3 kommentarer:

Jerome Jackson sa...

Woe is Adelphia
The lede of a front-pager in this week's L.A. Business Journal calls Adelphia "the cable company that can do no right." The Deborah Crowe story was inspired by the much-chronicled snafus that dropped popular ...
Find out how you can buy and sell anything, like things related to private road construction on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like private road construction!

sean odissy sa...

Upstaged
The buzz being perpetrated is that the affair was scripted and not true reflections of what soldiers believe.
Great blog you have here... certainly very interesting. Hope you don't mind I paid you a visit. Blogs are great for sharing this type of information. I also have a site, it's about Rash Guards because I like to surf. Or you may find my other French Kissing Tips website useful if you're into romance or want some great FREE kissing tips and tricks.

You don't have to visit my sites swim shirt - they're nothing super special.

Melanie Alamo sa...

Freedom of Blogs
With an estimated 18 million blogs chattering in cyberspace, some countries are putting up ... We have problems in Zimbabwe, Cuba.
Find out how you can buy & sell anything, like things related to private road construction on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like private road construction!