tisdag, oktober 18, 2005

Idag


Vi ses på lördag, hälsar Billy.

Som en liten och gullig appendix till gårdagens inlägg vill jag gärna tillägga att tjejen med gitarr och musikalröst även är mormon. Allt enligt min allierade i bitterheten.

Undrar om hon gillar "King Pin", gitarrtjejen med rösten. Jag tycker att den är klockren. Nånstans där uppe med "Anchorman", "En fisk som heter Wanda", "Rivierans guldgossar" och andra hejdlöst skojiga komedier.

Vi kanske borde ha videokväll ihop, jag och mormonen? Vi kan se "King Pin", lyssna på "Ziggy Stardust"-skivan och... ja, vem vet? Det där med våldtäckt är hon ju duktig på redan.

Vidare berättar jag gärna att Associates "Party fears two" är en av årtusendets kanske tio bästa låtar. Man borde ha med den på en partymix till helgen. Men då blir jag nog mördad alternativt utslängd. Något säger mig att det krävs rätt mycket av en människa för att palla med Billly Mackenzies röstgympa.

Inga kommentarer: