onsdag, november 09, 2005

Idag

Är det jag eller Expressen.se som är felet i vårt förhållande? Han lockar mig med ett webbtest där jag ska få svar på frågan om jag är bra på att flirta, men det första fråga han ställer är en ren definitionsfråga, vad det innebär att flirta. Och ett av svarsalternativen kräket ger mig är "att visa intresse och uppskattning för samhället". Hm, mycket kan man säga om flirtens struktur och metodik, men den har inte särdeles mycket att göra med ens gillande av samhället. Det här förstår såklart inte pissnödigt liberale Expressen.se, så när det sedan erbjuds möjlighet att svara "när jag är ensam framför teven" på frågan när man brukar flirta så blir jag så jävla arg att jag riva i tapterna.

Och som vanligt efter en våldsexcess tjänar jag i IQ. För
på något sätt gillar jag det här. Även om man är en flirtidiot, en emotionell analfabet så kan man tack vare de idiotiska alternativen Expressen.se presenterar gissa sig till vad som är "rätt". Och därmed också vinna och utsedd till god flirtare. Och kanske ta mod till sig och ragga upp en skitsexig brud på krogen i helgen. En vinst för alla timida krakar över hela Sveriges land. Tack Expressen.se!

Och funkar inte det heller så finns alltid buskar att lurpassa i. Lägligt, då konkurrenten Aftonbladet kör nån typ av antivåldstäktskampanj förnärvarande.

Inga kommentarer: