onsdag, november 23, 2005

Idag



Men vafan! Först lägger SVT fenomenala "Extras" på onsdagar klockan 21.00, trots att jag talat om för dem att då tittar jag på "Lost" för det har jag alltid gjort och i det här landet gör vi som man alltid gjort. Sen, va, förra onsdagen så var det sista avsnittet av "Extras" och då trodde åtminstone jag att allt skulle vara frid och fröjd. Men icke! Nu har SVT bestämt sig för att visa "Lasermannen"-tv-serien på min uppbokade "Lost"-tid. Jävlarns jävlar, jag som sett fram emot en tv-serie om "Lasermannen" ända sedan han greps.

För rådvilla tv-tittare är Aftonbladet kamratliga nog att rycka ut. Fredrik Virtanen och Karolina Fjällborg p
resenterar argumenten för "Lasermannen" respektive "Lost". Fjällborgskan verkar hyfsat förvirrad och jag får inte riktigt fason på vilken tv-serie hon syftar på när hon skriver att "allt utspelar sig i rättssalar eller bårhus 2005". Hjälp mig, vilken tv-serie menar hon? "Lost", som handlar om några människor på en ö, eller "Lasermannen" som handlar om en snubbe på 90-talet som inte hade jaktlicens?

Överst ser ni en bild på nån hysterisk sektledare som varje vecka får värdefull programtid på Aftonbladets webbtv. Kolla blicken!

Inga kommentarer: