onsdag, januari 25, 2006

Trettio, nollsex

Praktiken är äntligen, äntligen, äntligen fixad. I'm going back to Dalarna i mars. Fyfan så bra.
Det känns som att saker börjar funka igen. Nu måste jag verkligen ta tag i min jävla grävartikel och styra upp det. Sedan är allt perfekt. Utom att jag inte har en aning om var jag ska bo när jag åker upp till Dalom... Hursomhelst, jag tror jag ska belöna mig själv med ett par nya byxor imorgon.

Hur lång tid tar det innan den här filmen blir offentlig? Hur många på Flashback-forumet har redan gått in i någon typ av trans i sin jakt på den? Och hur många på Flashback-forumet kommer att runka sig blå när den blir offentlig? Och när visas den på TV1000?

2 kommentarer:

karolina lassbo sa...

Väkommen till Dalarna, jag hoppas du ska trivas. Där är jag uppvuxen!

Daniel sa...

Jag också!