måndag, januari 30, 2006

Trettiosex, nollsex

Jag har blivit utmanad av den mystiska presidenten. Jag ska göra den här enkäten. Nu när jag läser igenom den framstår jag verkligen som en riktig dummerjöns. But I like it.

Four jobs I’ve had in my life
- turistvärd
- fritidspedagog
- journalist
- telefonförsäljare

Four movies I can watch over and over
- Vem satte dit Roger Rabbit?
- Sällskapsresan
- Sökarna
- Mannen på taket

Four places I have lived
- Grängesberg
- Domnarvet (Borlänge)
- Kvarnsveden (Borlänge)
- Göteborg

Four TV shows I love to watch
- Simpson's
- Seinfeld
- Late show with David Letterman
- Riket

Four places I have been on vacation outside Sweden

- Helsingfors
- London
- Halden, sen har jag inte varit mer utomlands. Jag är fan arbetarklass, era jävla brackor.

Four websites I visit daily
- Skunk
- Aftonbladet
- Filmtipset
- Last.fm

Four of my favorite foods
- Jag vet inte vad maträtterna jag gillar heter. Knappt vad de innehåller.

Four places I would rather be right now
- På ett kafé med goda vänner.
- På bio med A.
- I London.
- I ett sommargrönt Göteborg.

Four bloggers I am tagging
- Julia.
- Martin.
- Nesse.
- Lucy.

Inga kommentarer: