torsdag, februari 02, 2006

Fyrtio, nollsex


"Hej, jag är din fiende, älska mig!"

Vad är dealen med Angelina Jolie? Varför har hela världen plötsligt fått för sig att hon är bra, duktig, inspirerande och snygg? Hon är ju nån typ av kändisversion av den där överambitiösa konventionellsnyggbruden som vi hatade på gymnasiet, har ni glömt det?

Jag förstår inte vad det är frågan om. När det stod klart att Brad Pitt dumpat underbara Jennifer Aniston för motbjudande Angelina Jolie tappade jag respekten för honom. Nu är han också en dålig skådespelare i mina ögon.

Jag pissar på Angelinas begåvning, hennes adopterade skitungar, hennes pk-engagemang för Tredje världen, hennes gravida mage, hennes groteska fläskläppar och hennes samlade filmproduktion. Jävlar vad jag pissar! Jag har samlat piss i veckor.

5 kommentarer:

julia sa...

hahaha ååhåhåhåhåh du stal mitt utbrott!

visst är hon förfärlig! FUL DÅLIG FUL LÄSKIG!!!!!!!!!!

Jean sa...

HON ÄR UNDERBAR. Sexuell och expressiv. Anistons framtoning är så sjukt präktig och menlös.

Maynard sa...

Jag håller jean om Aniston: hon är alldeles för jävla präktig. Vad hände förresten med Winona Ryder? Jämfört med Winona har varken Aniston eller Jolie mycket att komma med. Bring back Winona!

Anonym sa...

tur att man inte känd så en massa folk över hela världen och i lilla Svedal sitter och har så mycket arga känlsor, samlar kiss och tycker det ena hit och dit om en. Vilken mardröm. alltså folk man aldrig träffat. Sorgligt och skrämmande att folk bär på så mycket hat och negativa vibbar. Man undrar ju vad det egentligen handlar om? Det sjuka är att de flesta som tycker så mycket nästan uteslutande bara har fakta om sin kändis i den totalt innehållslösa skvallerpressen. Tyvärr tror ju många som inte är så insatta ordagrant på vad som står där:)
Men där finns bara saker och uttalanden som vederbörande aldrig sagt eller tillfrågats om. Media vill bara sälja. Just Jolie verkar ju djävligt trevlig och äkta engagerad i det hon arbetar med. Det framgår ju tydligt i djupintervjuer med henne själv.

natti natti

~S~ sa...

Åh, du formulerade mina tankar till ord. Sättet du säger att du har tappat respekten för Brad, precis så känner jag med. Han valde ner sej helt klart.

Jag har hört att Brad och Angelina ska skilja sej och att han ses ute med Jennifer igen, men jag hoppas inte att hon tar tillbaka honom, för då är hon inte bättre själv.

Det är min åsikt, ha det bra!
Tjarrå!