måndag, april 03, 2006

Nittionio, nollsex

Jag har satts på undantag, fösts in i ett märkligt rum med usla stolar där möjlighet att få ryggont åligger. Det har blivit trångt på redaktionen och i brist på plats är det självklart jag som får smyga iväg och gömma mig. Det bästa med allt det här är att den dator jag har fått går ungefär 1653226581568723 gånger snabbare än den jag haft tills nu. Hahaha! Nu kan jag göra skitmånga saker samtidigt!

Det snöar fortfarande. Det är ju helt sinnessjukt, det är för helvete tredje april nu och imorgon fyller jag år och då brukar vägarna vara bara, på sin höjd lite våta/fuktiga av nysmält snö. Jag har ledsnat på den här jävla vintern. Hade jag haft ett garage hade jag hängt mig i garaget.

3 kommentarer:

Yossarian sa...

Nämen... stackars Danne

Snöa inte in dig på det där nu. Snart ska vi supa skallen av oss på koskenkorva.

Daniel sa...

Precis efter att jag hävt ur mig den här klagovisan så blev jag befodrad till polisreporter för dagen. Har fått läsa åtal, lyssnat på polisradio och pratat med polischefen. Jag känner mig viktig.

Dessutom fick jag komma tillbaks in på mitt eget kontor.

cool j sa...

öh lyssna på polisradio gör jag varje dag. den är bredvid min dator. det är as-b:igt. puckot på min förra tidning hade det som enda uppgift. han skrev "artiklar" utan pratminus.

mitt råaste skratt: hahhahahhahahahaha.

JAG HAR MIZZAT ATT DU FYLLER ÅR!!! imorrn alltså?! GRATTIIZZZ i förzzkott. om jag glömmer imorrn.

//cool j