söndag, maj 21, 2006

Etthundratjugoåtta, nollsex

Hej systrarna Kallur, Kikki Danielsson, Agneta Sjödin och alla andra självförhärligande clowner som får synas i kvällstidningarna och får lite imageskjuts genom att sju barn i genomsnitt misshandlas till döds av sina föräldrar per år i det här landet!

Hur mår ni idag? Har lyckats få Bobby levande genom era utspel? Har ni fått några föräldrar att sluta misshandla sina barn? Nej, det har ni ju inte. Men er självbild har ni fått bekräftad. Och genom era privata fetischer uppnått ett njutande högra än något annat ni tidigare testat på.

Oh, era självbelåtna navelskådare. Jag är så trött på er.

8 kommentarer:

k sa...

Amen.

joel sa...

men..det är ju inte dom som bestämmer vad som står i tidningarna, haha!

Daniel sa...

Men de ställer upp på vilka dumheter som helst. Eller så är det journalisterna som skriver ihop intervjuerna. Fotografierna där kändisarna tårögda poserar med rosor är såklart montage.

joel sa...

jag hade gärna kunnat gnälla på ett mittuppslag om att jag ska ta körkort och jobba i sommar, man får ju synas..

Daniel sa...

Precis. Man får synas. Och endel gör det genom att cyniskt utnyttja vad fan som helst.

joel sa...

ja det är så det går till. jag hade lätt kunna ställa upp på ett mittuppslag där jag rabblar bobbyskämt.

Daniel sa...

Fast då hade du inte fått folkets kärlek. På sin höjd hade du fått en Skunkgrupp tillägnad dig. Och kanske fått en kram av nån skön stockholmssnubbe med skitskön humor.

joel sa...

ja peter wahlbeck, fast han är ju inte från sthlm..