torsdag, juni 01, 2006

Etthundratrettionio, nollsex

Har precis varit nere på stan. För att ta sig dit tar jag buss och spårvagn och idag såg jag jättemånga människor på spårvagnarna och bussarna som läste min artikel i Metro. Men de visste ju inte det, att det var min artikel. För de känner inte mig. Och jag känner inte dem. Firade alltihop med att gå till Clara Bookshop i Haga och köpte på mig lite viktorianska klassiker.

Carl XVI Gustaf är den förste svenske monark som besöker Turkiet på 70 år och väl där passar han på att köra på 18-åringar. Andra åker till Thailand för att köra på småtjejer.

1 kommentar:

julia sa...

ja. vad ska man säga. ditt kändisskap är så jävla nära att man kan känna doften av skumpa på lång väg och höra strassbeströdda sandaletter, klappra på stureplan.

och så ser jag att du anammat nässäs taktik, om än en aning mer sofistikerat.

fortfarande genomskinligt.


HA DET BRA SVENNERASIST!