torsdag, november 30, 2006

Masthuggarbroder

Haha, helt briljant. Jag kräver en repris.

7 kommentarer:

nyckfull.net sa...

Jag minns Nisses fru som snygg. Så jag vet inte om det var skönt att inse här att hon inte var det, eller om det hade varit bättre att minnas det som det var. Jag minns också en scen där Rolf trodde hans fru var otrogen med mäklaren och gömde sej under bordet för att lyssna på dom. Den scenen tyckte jag var helt fantastisk!

julia sa...

ja. fyfan! varje tisdag gick det.

jag tyckte också att nisses fru var snygg. då.

nyckfull.net sa...

Får föresten lite dålig smak i munnen när jag tänker på att du hävdar att JAG har dålig smak.

Daniel sa...

Det måste ju ändå vara nåt sorts genombrott, att du känner dålig smak. Trodde du helt saknade smak.

nyckfull.net sa...

Är man inte hellre utan smak än har en dålig?

Daniel sa...

Det vet jag inte. Det som är smaklöst anses väl ofta sämre än det med dålig smak?

nyckfull.net sa...

Ja varför är det så? Hellre tycker jag om ingenting än att tycka om dåliga saker, då kan man ju aldrig misslyckas.