måndag, februari 05, 2007

Krav på kvalité

Glamourprinsessan har bloggstrul och endel upprörs över att hon använder orden cp, bög och fitta när hon svär över hur usel det nya Blogger är. Jaja, det var ju uppenbart att folk skulle reta sig på det, men har ni sett att hon skriver:

"Jag har faktiskt en skyldighet gentemot vissa annonsörer att uppdatera bloggen! FIXAR INTE BLOGGER MIN BLOGG INOM ETT DYGN SÅ STÄMMER JAG DEM!!!!!"

Skyldighet. Gentemot. Vissa. Annonsörer. Nu vet vi varför var och varannan bloggpost är YouTube- och Bubblare-klipp.

7 kommentarer:

Johnny sa...

Bilden på Glamourprinsessan är för bred. Du måste förminska den. Ser konstigt ut annars, i alla fall i Firefox.

Anonym sa...

En annan sak är att den är stulen av Lasse Allard, en gammal kompis. Undrar vad han och Aftonbladet tycker om den stölden?

Daniel sa...

Vilken bild?

karolina lassbo sa...

Nej, inte BÖG, det har jag inte skrivit. Men däremot FITTA, CP och KUK. Rätt ska vara rätt. Bög hör inte till min vokabulär. ;)

Daniel sa...

Okej, det kanske är mer grabbigt.

Anonym sa...

Har du tänkt på att du gör reklam för Lassbos blogg nu, mr pösmunk

Daniel sa...

Ja, jag tänker på det hela tiden. Jag kan vakna gråtande om nätterna för att tankarna inte lämnar mig någon ro.