torsdag, februari 01, 2007

Sandholt Ingenium



Peter Sandholt är, som man säger, dope. Jag har ju varit svinsjuk i ett par veckor nu och när man är sjuk får man med gott samvete titta på vilken skit som helst på tv (exempelvis "Extreme home makeover"). Eller så tittar man på Kanal Lokal, "Morrongänget" och Peter Sandholt.

I veckor har jag vaknat genom att hosta upp blod och död. Sömngångaraktigt har jag lagt mig på soffan framför teven och låtit mig bli vaggad lugn av Peter Sandholts trygga röst och det dumtramsiga "Morrongänget" han medverkar i.

Men, som sagt, det är sådant man får titta på när man är sjuk. Nu är jag frisk, men hjärntvätten har varit mycket framgångsrik. En dag utan Peter Sandholt är en förlorad dag. Tack för det, gubbjävel! Du är ett veritabelt geni!

1 kommentar:

Anonym sa...

håller med dig! en dag utan honom fins inte i mitt liv!
ÄLSKAR DIG PETER SANDHOLT!!!
(synd att det är 30 år i mellan oss)