lördag, mars 31, 2007

Italiensk underhållning



Emma Gray har skrivit en rolig sak om en viss typ av sydeuropeiska filmer, och i kommentarsfältet talar man sverigedemokratiskt klarspråk. Signaturen Galatea tycker bland annat att italienarna "alltid varit perverterade inavlade miffon med skev syn på underhållning och då i synnerhet film".

UPDATE: På förekommen anledning - se kommentarer - så vill jag bara understryka att jag inte på något sätt delar åsikten om att italienare är
inavlade och/eller perverterade. Jag är icke heller sverigedemokrat. Till de som till äventyrs leds till att tro det har jag bara en uppmaning: läs om, läs rätt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jaha. det kunde man ju tänka sig att du var sverigedemokrat, SWEDIN.

Daniel sa...

Haha, är det jag som är sverigedemokrat? Det är ju signaturen Galatea som pratar om italienare som perverterade och inavlade. Inte jag. Läs om, läs rätt.