fredag, mars 23, 2007

Jacksons nya demo

Festivalen Peace & Love i Borlänge är en skojig begivenhet. Nästan lika skojig är festivalens gästbok. Det här är dagens guldfynd:

Chris Strandell: "Jag har hört att michael Jackson ska släppa ny demo till sensommarn, vore ju nice om ni skulle kunna rycka lite trådar så att han kan komma dit!
Jag har en 9-årig son som skulle dö för att få träffa honom!!! PEACE AND LOVE TO ALL OF YOU BOYS AND GIRLS OUT THERE LOCKING FOR SOMETHING.

Tjejer 15+ kan adda mig på min msn om ni vill prata
chrizside@hotmail.com"

3 kommentarer:

julia sa...

chrizz har ju definitivt säkrat en plats på min mzn-lista!

minasdecobre sa...

Det hade ju faktiskt varit rätt gött om Wacko Jacko hade lust att svänga förbi och dra av några gamla hits.

Johan sa...

Daniel!
Du är bäst!
Hej då!