måndag, mars 26, 2007

Stockholm monsters



Klicka här och läs en rolig text om världens bästa söndagsteve (även om jag inte alls kan förlika mig med kritiken mot ljuvliga Julia, som enligt SVT är "modeintresserad orienterare" och det har jag ingen anledning att betvivla eftersom det är hon och inte jag som har en Paul Frank-tröja).

PS. Vem blir förvånad över det här? Jag menar, det är ju stockholmshatet som gör oss svenska och stockholmarna till européer. Att hata stockholmare är en grundförutsättning för att överhuvudtaget få kalla sig svensk. Visst, det är tröttsamt i alla sin lillebrors-komplexitet, men... det är sant. DS.

3 kommentarer:

Filip Stankovic sa...

Så herr kosugare, vad har du emot Stockholmare? Är det för att vi inte andvänder fiskpärfym eller att vi inte har varsin bondgård?


MvH. Filip " Stolt Stockholmare" Stankovic

Daniel sa...

Jag vet faktiskt inte. Men så är det med många fina gamla traditioner, man kan aldrig motivera varför man upprätthåller dem.

jenniferb sa...

oh my god ;O sökte på paul frank på google och då kom det här inlägget upp och jag oriterar mot julia :) helt sjuk.