fredag, juni 22, 2007

Lugnet före stormen

Jag har läst igenom min blogg och jag har läst igenom alla andras bloggar. Det finns verkligen ingen som roar mig så mycket som jag. Hade jag inte varit jag skulle jag ha sagt att jag har en av de bästa och mest välskrivna bloggarna som finns. Jag hade sagt att fler borde ha fler läsare. Att alla borde länka till min blogg. Och jag hade samtidigt parafraserat Sven Stolpe och sagt att det inte är konstigt att min blogg tigs ihjäl i "det svenska sovjetväldet där det fladdrar rödskägg vart man går".

Istället för att säga allt det där sticker jag till Toltorpsdalen och super skallen i bitar.

5 kommentarer:

Rosemari sa...

Alla sätt att fira midsommar som struntar i att hoppa groda kring midsommarstången är bra.
Och ja, det är konstigt att inte alla länkar hit.
Problemet är väl bara att det finns så många bra bloggar. Länklistan skulle bli flera kilometer.
RS
kulturbloggen.com

Mac sa...

Spana in min blogg innan du bestämmer dig helt. Låt dock inte din stolthet stå ivägen för att ta tillbaka ditt ord. Trevlig supning.

Joel Josefsson sa...

Meh! Vad pratar du om? Min blogg är ju roligast på hela internet! JAG är roligast på hela internet!

Daniel sa...

Icke! Det var JAG som fick skriva autografer i fredags. Och det utan att ha sugit på en chokladversion av min kuk.

Joel Josefsson sa...

Äsch, vad är en autograf? Jag har fått hångla tack vare den artikeln!