onsdag, juni 13, 2007

Tysken rustar, en svensk tiger

Herregud, ett tyskt rockband som heter något så vulgärt som Tokio Hotel kommer till Sverige och skapar hysteri. Jag säger det igen. Tyskt rockband. Det är är så bisarrt att jag inte ens kan ta in det.

Särskilt som bandet ser ut såhär. Det här är en mycket ond plan av en mycket ond man. Hade Hitler inte varit död hade jag satt mina pengar på den hästen.

Om jag någonsin lyssnat på Tokio Hotel? Naturligtvis inte. Jag har min värdighet att tänka på.

9 kommentarer:

Anonym sa...

BRINN I HELVETET DIN ANTITYSKA HORUNGE! TYSKLAND ÄR BÄST PÅ ALLT!

Anonym sa...

Patetiskt av dig att inte ens ha lyssnat på en fantastisk låt som "Monsoon" utan istället direkt avfärda detta utmärkta band bara för att det är tyskt! Tyska band som Liquido och Selig är ju tusen gånger bättre än dynga som Babyshambles som ju faktiskt i princip är det enda riktigt dåliga brittiska bandet! Du får såklart även med massa vidriga nazigliringar! Hitler var från Österrike din nolla! Detta nya tyska musikfenomen är det viktigaste som hänt på mycket länge! Du ska bara knipa igen med din fördomsfulla och hjärntvättade idioti!

Anonym sa...

Tysk, brittisk, svensk och all annan europeisk musik är bäst! Amerikansk är garanterat sämst! Tacka vet jag band som Depeche Mode, Kent, Alphaville, Embrace, Oasis, Radiohead, Verve, Tokio Hotel, Coldplay, Prodigy, Keane, Kraftwerk, Strip Music, Rammstein, Suede, Cure, New Order, Stone Roses, etc.

Anonym sa...

DU TIGER DIN LILLA JÄVLA TÖNT! TYSKALND ÄR GARANTERAT VÄRLDENS BÄSTA LAND ALLA KATEGORIER!

Daniel sa...

Ja, helt garanterat.

Anonym sa...

fyfan! o_O
det var det elakaste jag har hört på länge. tokio hotel är bäst i världen liksom annan tysk musik! sådeså , stoppa upp nått i röven om du har nåt problem med det!

Anonym sa...

Moget asså....! kom igen, tänk efter lite va. Du har varken lyssnat på deras musik eller deras intervjuer, döm då för fan inte bara för att dem e tyskar!

Anonym sa...

Moget! Lyssna på nåt du gillar istället för att klaga på några undebara tyskar! Har de gjort dig något eller? Nrj, just det, so MIND YOUR OWN BUSINESS!!!

Frida sa...

Okej. Jag ska försöka lämna en MOGEN kommentar! x''D
För det första: du behöver inte gilla dom om du inte vill, men kom då med en MOGEN anledning till varför du inte gillar dom. Och då menar jag INTE att "dom är tyska - dom är inte bra" är moget. För det andra: Det kommer en massa bra och väldigt rutinerade band från tyskland, ta bara Rammstein t.ex. Vad som är synd är att tyskarna är så j*vla ingrodda att dom vägrar sjunga på nått annat språk än tyska. Vilket då såklart resulterar i att vi inte har så mycket erfarenhet av tysk musik, det är en främmande sak för oss. Och vem har inte hört att vi människor är "rädda" för allt främmande. Eller att vi är "rädda" bara för att det är främmande. För de tredje: Se till att du lyssnar på en artist/ett band innan du uttalar dig om dem. Allt annat vore väldigt orättvist, och världen är redan tillräckligt orättvis som den är, tycker du inte?
Hoppas denna kommentaren gav dig lite mer än de andra weird:a, och hoppas jag har bankat lite vett i skallen på dig ;D.
/Frida