tisdag, juli 24, 2007

Bill Grundy dog -93



För ett par veckor sedan spelade Television PersonalitiesRip it Up i Säffle. Det var "bandets" första spelning utanför England på 15 år och deras första någonsin i Sverige. Jag grämer mig över att jag lyckades inte ta mig till Värmland, men konstigt nog har det knappt pratats någonting om Rip it Up såhär i efterhand.

Nu skickade Joel det här fotografiet som tydligen är taget uppe i Säffle. Till vänster höger i bilden sitter Television Personalities' Dan Treacy. Var det en bra festival för honom? Någon som vet
?

3 kommentarer:

Joel Josefsson sa...

Haha, förlåt, men han sitter ju faktiskt till höger *blink blink*

Daniel sa...

Haha, jag är en idiot.

Emelie sa...

den där bilden rä så fantastiskt talande! deras spelning gick ju kanske inte så jättebra och detta är nog bevis åp vad folk tyckte efter, hehe. för innna var alla runt omkring honom.