tisdag, augusti 14, 2007

En helt värdelös sommar

Hej! Nej, det är inte slut, jag har inte slutat blogga. Det är rörande att ni mailar och frågar, och ganska sorgligt att se hur besökssiffrorna dödsstörtade i mitten av juli när ni började tro att min tid som internets vasste pennar var över.

Ni vet, jag har jobbat hela sommaren och - typ - fått betalt för att göra det jag gör här. Så jag har kommit på mig själv med att det är svårt att komma med finurliga insikter gratis. Och eftersom jag inte chokladklonar min kuk, skriver om Maja Lundgren, har gift mig i Polen eller har något witty att säga om Mona Sahlin eller The Simpsons-filmen så får ni nöja er med min tystnad ett tag till.

Jag tycker ni borde belöna min tystnad med riktigt höga besökssiffror.

1 kommentar:

Joel Josefsson sa...

Var är min länk?!