fredag, oktober 31, 2008

Jag satsar inte på kvantitet!

Ikväll är det "Idol", och förra veckan grät jag när det där lilla barnet sjöng "The winner takes it all". Barnet är min idol. Andra verkar anse att Lars Eriksson är bäst, och i veckan publicerade Aftonbladet en artikel om att Lars Eriksson i sin blogg skrivit att programmet han medverkar i "äcklar" honom.

- De bryr sig mer om produktionen än mig som artist, sa Eriksson.
Vågat att gå ut och kritisera det jippo man själv är en del av, och både skivbolaget Sony BMG och TV4 borde väl kanske känna en viss oro över att "Idol"-konceptet skadad.

Roligt nog så
åstadkommer Sony BMG den största skadan själva, när de skickar ut en Joakim Stenhammar som försöker bemöta Lars Erikssons kritik med att säga följande:
– Till skillnad från de tidigare åren vill vi i år satsa på kvalitet.

Då undrar man ju vad Sony BMG anser att de satsat på under de fyra tidigare säsongerna.

1 kommentar:

Joakim Swedin sa...

jag ska döda johan palm. han är ett svin.