torsdag, juni 10, 2010

Viktigt meddelande!

I dag gör jag min sista dag på SOM-institutet. Nu några veckors semester för att sedan vikariera på Dalarnas tidningar, som kulturredaktör och webbredaktör.

Efter det flyttar jag till Stockholm, först och främst för att få lite luftombyte och för att fixa ett jobb. Är ju utbildad journalist och har en examen i medie- och kommunikationsvetenskap, så nu har jag bestämt mig för att jobba med sådant.

Så släng alla era journalist-, informatörs- och mediejobb på mig nu! Redaktioner, mediebyråer, departement och myndigheter, tankesmedjor och andra ombeds vänligen kontakta mig.

Jag har jobbat som webbredaktör, nyhetsjournalist, kultur- och nöjeskritiker och nu senast biträdande forskare och koordinator. Jag kan skapa och redigera ljud, bild, text och webbinnehåll. Är en fena på research och är, om klyschan ursäktas, idérik och samhällsintresserad.

Jag har bloggat sedan 2005, twittrat i två år och har stort kontaktnät bland debattörer och opinionsbildare. Jag gillar politik, brittisk 80-talspop, bryggkaffe och kommer från Dalarna.

Om du vill prata mer med mig om det här - eller erbjuda mig någon sorts tjänst - så får du jättegärna maila mig på daniel (punkt) swedin (snabel-a) gmail (punkt) com.

Hej!

Inga kommentarer: