måndag, oktober 04, 2010

Äntligen en folkets man



Hej Dalarna!

Lyssnade på uppropet i riksdagen idag och hörde att Sverigedemokraten William Petzäll ska sitta på dalabänken. På valnatten fällde han följande uttalande:
Och jag bara går omkring och njuter. Vad tror du? 60 000 kronor i månaden och gratis övernattningslägenhet i Stockholm. För skattebetalarnas pengar, ha ha... Just nu bor jag på Clarion hotel och har dubbelsviten. Med jacuzzi.
Ah, äntligen en ärlig representant för folket som kan stå upp emot det fifflande, glidaretablissemanget som bara vill sko sig själva. Äntligen någon som kan se till Dalarnas bästa och inte bara vill till huvudstaden och glassa för våra pengar! Honom ska vi ha!

2 kommentarer:

Sofie sa...

Hej Daniel.
Det var verkligen inte igår. Snarare några år sedan sist! Jag brukar tänka på dig ibland och hur roligt det var när min mormor och morfar trodde att vi var ihop!

manko_bit sa...

wtf! Tänker jag.